S`mores

Tycker ni jag har dubbelmoral? Ena inlägget skrivs det om nyttiga hamburgebröd och sen kommer detta. Men vet ni vad, det är precis det här jag har strävat efter. Nyttig kost för det mesta, regelbunden träning och sen kunna unna sig saker som detta utan att få det minsta dåligt samvete. För mig tog det ett tag att komma hit efter graviditet och extra kilon men nu är jag där. Innan ni läser hur onyttiga dom är vill jag tillägga att jag åt mer än en😉

Bjud barnen (eller sötglada vuxna) på detta i helgen och ni samlar pluspoäng för ett bra tag framöver

  • Bragokex
  • Marshmallow
  • Mjölkchoklad

Grilla en marshmallow genomvarm. Lägg den på ett bragokex. Lägg över en bit mjölkchoklad och låt ligga någon minut så den blir mjuk och lite smält. Lägg över ett kex till och hugg i!

! S`mores kommer självklart från USA, dom är bra på det där med extra allt

Detta får bli mitt bidrag till månadens sötsak. Temat är resminnen och grillning tillhör ofta semester och resor för vår del

Kommentera

