Detoxmaten dag 1

Jag skriver ner hur mina dagar ser ut matmässigt under detox perioden. Jag behöver hålla lite koll på mig själv och kanske någon av er är nyfikna eller kanske rent av vill hänga på. Låt mig veta om ni vill ha mer info! Recept får ni som vanligt i seperata inlägg

  • Frukost – Äggröra på 3 ägg, vatten och ingefära + ett gäng kokta broccolibuketter
  • Lunch – Kyckling och broccoli gryta med tomatbas. Kryddad med koriander och cayennepeppar
  • Middag – Grillade kycklingklubbor med broccoli stekt i vitlök och cayennepeppar

Övrigt: 3 liter vatten, mänger av tee, omega-3

Notering till mig själv: Fyll upp grönsaksförådet ordentligt. Broccoli x 3 = enformigt

Kokosolja ingår alltid i min kost men extra mycket nu. Stek i det eller ha i en tesked i varmt vatten istället för te

One thought on “Detoxmaten dag 1

Kommentera

