Turkiet

Ni har fått lite gamla recept ett par dagar. Jag har nämligen solat och badat i turkiet och blivit serverad mat hela veckan. En grillkväll med vänner resulterade i en spontanresa och vips var vi i Turkiet😉 Nu är vi hemma i Sverige och trotts att jag redan saknar värmen så är det alltid skönt att komma hem.

Vilket härligt land Turkiet var! Jag tror absolut jag kommer åka dit igen. Underbara stränder, trevligt folk och härligt klimat. Matkulturen upptäckte vi tyvärr inte ”på riktigt” då vi hade all inclusive på hotellet och åt där varje dag men av det vi såg verkar det också lovande.

Hela gänget

7 thoughts on “Turkiet

    • Jag skulle faktisk inte rekommendera hotellet vi bodde på (kleopatra royal palm). Lite småsaker som tillsammans drog ner betyget tex hade dom hade på tok för många gäster i relation till solstolar och matplatser så ville man ha plats fick man gå upp kl 6. Lycka till i hotelljakten! / Lisa

Kommentera

