Träning = energi

Ibland blir man utmattad av att vara mamma. Emma är precis som 1 åringar skall vara. Överallt! Hon äter på allt, kryper i allt som är olämpligt, klättrar där hon inte klarar av, låter konstant (oavsett om det är av glädje eller missnöje)…ja ganska intensiv helt enkelt.

Förr försökte jag samla ny ork genom att lägga mig på soffan en stund men nu har jag hittat ett bättre sätt – TRÄNA! Finns inget som ger så mycket energi. Helt omöjigt att inte bli lycklig när kroppen får kämpa ordentligt. Så fort man börjar sänder kroppen signaler till hjärnan och så känns allt lättare igen

Obs! Ligga på soffan gör jag fortfarande men vid andra tillfällen😉

Busig 1 åring

7 thoughts on “Träning = energi

  1. Hej har läst din blogg ett tag…många tips o härligt att läsa. Undrar om din träning. Började du med PT på en gång? Har själv kommit igång efter barn nr.2 Men den där magen är inte lätt o bli vän med? Så hur gjorde du för att komma i ditt livs form? Äter lchf oxå.
    Mvh Sara

  2. Jag gick ner nästan allt med lchf men den där magen som du säger, den kräver träning =) Födde i juni och började med pt i februari. Sen dess har jag kört styrketräning varvat med promenader/nån enstaka löpning. Och MASSOR av plankor för magen =) Nu äter jag inte strikt lchf längre. Denna tjej hjälpte mig http://bodycomf.blogg.se. Lycka till! / Lisa

Kommentera

