Bloggtips – Bodycomf

Detta är min fd träningscoach ( jag står numera på egna ben). Jag hamnade på hennes blogg av en slump och bestämde mig snabbt för att ta hennes hjälp att komma i form efter 28 år av icke träning och två graviditeter. Jag kommer vara evigt tackam för att jag hittade hit!

Helena har hjälpt mig hitta ett sätt att träna som jag tycker är roligt och nu är träningen lika naturlig i vardagen som äta och sova. Jag har hittat en balans mellan styrketräning och kondition som funkar för mig. Jag lägger inte ner speciellt mycket tid på träningen och klarar oftast av att göra det dagtid på två barn hemma vilket har varit guld för mig i denna period som mammaledig.

Även om man inte vill anlita Helena så har hon massa bra tips om träning och mat på sin blogg. Ni hittar henne här http://bodycomf.blogg.se/

Gravidmagen väck! Rutorna är på väg fram, jag känner dom där under 😉

One thought on “Bloggtips – Bodycomf

Kommentera

