Myran och Lo

Emma fick en ny urgullig mössa av Jessica och Milo. Man kann hitta den och massa annat fint till barn här http://myranochlo.blogspot.se/

One thought on “Myran och Lo

  1. Ok, här kommer det! Först ett lager Försvarets som bits bort på ett papper. Sen pudrar jag min foundation på läpparna innan jag tar på mycket läppstift som jag igen biter av på ett papper. Upprepa med lite foundation och sist ett nytt lager med läppstift. Det har jag googlat fram och det funkar fint! : ) Kram!

Kommentera

