Muskler? Ja tack!

Visst är det snyggt med vältränade tjejer? Inte sådär jättestora muskler men lagom. Ja något som på bilderna nedan. Det gäller att satsa högt 😉

Jag är inne i en riktigt bra träningsperiod och har hittat ett upplägg som jag tycker är roligt att träna efter. Är nog första gången. Känner mig starkare och piggar än jag nånsin gjort. Mitt upplägg kommer från denna tjejen http://bodycomf.blogg.se/ sen planerar jag en vecka i taget. Såhär ser veckans träning ut

  • Måndag: 10 min magpass/plankan och intervall löpning
  • Tisdag: Helkropps styrketräning
  • Onsdag: 10 min magpass/plankan och powerwalk
  • Torsdag: Intervall löpning
  • Fredag:  Helkropps styrketräning
  • Lördag: Vila
  • Söndag: Jogga 8 km och 10 min magpass/plankan
One thought on “Muskler? Ja tack!

Kommentera

