Bästa koftan

H&M har 50% på denna kofta i 3 dgr. Det kan vara den skönaste jag ägt. Missa inte det! http://www.hm.com/se/product/96603?article=96603-A#article=96603-C

Jag skäms men väljer ändå att berätta att jag äger den i svart, beige och blått och har precis klickat hem en vit och grön också. Den gröna är jag lite tveksam till men jag kunde helt enkelt inte låta bli

På bilden skymtar ni en mumsig efterrätt som Jessica bjöd på i förra veckan. Vispad grädde varvat med hallon och toppat med valnötter, gott!

 

One thought on “Bästa koftan

Kommentera

