Hipp hipp hurra!

Har ni en sån där vän som ställer upp i vått och torrt och alltid finns där? Nån som man lika gärna går på fest med som man sitter tyst i soffan med? Det har jag! Och idag är det hennes födelsedag, grattis Jessica! Jessica och jag lärde känna varandra när jag gick som dagbarn hos hennes mamma så man kan lugnt säga att vi hängt ihop hela livet.

Lyckligt lottad som jag är har jag också mina andra tjejer som är dom bästa vännerna man kan ha! Idag beger vi oss till Linas Party för att fira att hon fyller år i veckan och även Carro som också fyller år idag, grattis!

Festen har blivit en tradition och förra året satt en gravid, trött och  illamående Lisa och knaprade på chokladdoppade vindruvor som var fantastiskt goda. Idag hoppas jag dock på ett glas bubbel i handen istället, kanske en vindruva i andra 😉

2 thoughts on “Hipp hipp hurra!

Kommentera

