Äggröra – räddare i nöden

Många äter mackor när hungern sätter in och man inte planerat något annat. Min snabba hungersläckare är äggröra. Perfekt att göra och tar max 2 min från att man bestämmer sig till att den ligger på tallriken

Igår blev det detta till lunch, smakade extra bra eftersom jag kunde sitta ute och äta i solen. Ok jag hade jackan på och tryckte längst husväggen men ute var jag 😉 Längtar efter våren!

Äggröra: Vispa ihop 3 ägg med 2 msk grädde/mjölk, salt, peppar, tabasco. Stek snabbt i smör/rapsolja och rör om hela tiden

 

Kommentera

