Personliga utmaningar

Jag satte köpstopp på mig själv under denna månaden – https://lisasgodbitar.wordpress.com/2012/01/02/kopfri-manad/

Status: Misslyckat! Jag klarade det helt enkelt inte. Gick bra i två veckor sen sprang jag på den perfekta lampan till vardagsrummet och där sprack det. Har dock aldrig spenderat så lite pengar på en månad så utmaningen får ändå ett ok utfall

Detta löftet kommer jag dock hålla! https://lisasgodbitar.wordpress.com/2011/12/31/gott-nytt-ar-2/

Inga rutor än men till sommarn så finns dom där! Att vara självsäker är en bra morot för att lyckas så jag fortsätter vara det, ett tag till iallafall 😉

7 thoughts on “Personliga utmaningar

  1. Du är hur snygg som helst, i mina ögon fit! Det där med köpstopp är svårt, vi har precis varit i Thailand så jag måste hålla mig till februari månadslön, svårt!

Kommentera

