Plättar till middag

Magnus är kvar på jobbet och skall inte äta middag hemma idag. Så mycket tråkigare att laga mat till en (räknar inte Wilma som helst äter korv eller pannkakor och Emma som äter burkmat). Struntade därför i att laga middag och åt frukostens plätt rester. Wilma jublade såklart!

Plättar med kesella, vanliljpulver, hallon och pistagenötter. Till höger hittar ni kategorin ”pannkakor och plättar” med mina favorit recept

Jag och mina tjejer har haft en riktig mysdag idag med långfrukost, pulka, öppna förskolan, film och spel i mängder. Jag älskar att vara hemma och försöker ta vara på varje dag ordentligt. Vips så är hösten här och jag skall börja jobba igen. Blir bra det med såklart men fram till dess skall det njutas för fullt här hemma!

Gänget på öppna förskolan

One thought on “Plättar till middag

Kommentera

