Back in business!

Då var jag på hemmaplan efter ännu en sjukhusvisit. Efter att blivit ompysslad och fått näring börjar jag bli mig själv igen. Bebisen mår bara fint och har lagt sig till rätta. Nu går vi tillbaka till lugna aktiviteter och nedräkning! Idag har jag sysselsatt mig med att plocka av grannarnas rabarber, våra har inte riktigt samma fart än. Förhoppningsvis kommer recept på en god rabarber chutney senare.

Nykläckt Wilma. Känns helt overkligt att det snart kommer en liten till. 21 Juni är det beräknat

Kommentera

