Tack snälla Lina!

Min gravid karaktär räckte inte långt när Lina tittade förbi med dessa godbitar! Mumsade snabbt i mig en, tack vännen 😉 Så gott!

Lina, vår egna Mickan i solsidan 😉

Mums!

Wilma som inte gillar grädde fick ett maräng hjärta, rosa såklart

Fick även ett danskt råg/surdegsbröd som jag fått en gång tidigare. Kan faktiskt vara det godaste brödet jag ätit någonsin. Vet inte om det finns ute i butiker men håll ögona öppna efter det! Annars får ni åka till Johnsens konditori på värmlandsgatan i Linne. Jag längtar redan till frukosten imon.

Kommentera

