Bakslag

Igår kände jag mig hoppfull då jag nästan haft två helt spyfria veckor. Fortfarande illamånende, orklös och mår allmänt kasst men tänkte att det kanske har med medicineringen att göra så igår testade jag att sluta.
Tog inte många timmar innan jag fick sota för det =( Efter en kväll/natt med kräkningar, magknip och sömnlöshet igen så försöker jag nu få behålla tabletterna igen. Dumma dumma mig som inte kan vara nöjd med att må halvbra. Efter gårdagen så kommer jag vara väldigt nöjd om jag börjar må halvbra igen under dan

Kommentera

