Rostade cashewnötter med cayenne och flingsalt

Blev en springtur runt tjärnet innan jag bänka mig i soffan. Har under en tid försökt väcka intresset för att springa men det blir inte roligare tyvärr. Men jag lyckades klämma mig i mina 25or igår så nån nytta gör det kanske =)

Nu blir det Pacific i soffan. Söndagsgodis är rostade cashewnötter som blev över sen igår. Jag köper go greens orostade och rostar själv i lite olivolja på medelhög värme (bränns lätt). Krydda med cayenne peppar och flingsalt.  Låt svalna. Mycket gott

Trevlig söndagskväll!

Dagens fynd

Kommentera

